turid skjelten

through my eyes

Jump!


13401207_10153673310658857_1739798168_nI dag for 1 år siden var jeg full av sprudlende glede, stor mestringsfølelse og enorm lettelse over å ha fullført min utdannelse til sanger og sanglærer.
Ikke i min villeste fantasi hadde jeg trodd at jeg skulle oppleve ALT det jeg pga utdannelsen har opplevd det siste året.
I dag, når jeg ser tilbake på året som har gått, må jeg neste klype meg i armen for å forstå at jeg virkelig har gjort det jeg har gjort og vært der jeg har vært.
Jeg skal skrive side opp og side ned om det en gang når jeg har tid til det. Dette året har jeg brukt all min tid til å si – JA – til det som dukker opp, noe som har gjort at skriving ikke har vært prioritert.

Var det lurt av meg for 4 år siden å starte på enda mer utdanning? Kan jeg føye meg inn i koret som roper:  Just do it/ Jump/ Våg å sats/ Gå for det hjertet ditt vil osv ?
DSC_6074aidafoto.no2016
Jeg er nok litt mere balansert enn det. Alt handler jo om hvor du står, hvilke ressurser du har, hvilke valg du har og hva du er villig til å satse. For basert på  egen erfaring vet jeg at det koster. Det koster å hoppe – det koster å endre retning – det koster å følge hjertet og indre overbevisninger.  Når jeg setter opp regnskapet (nb! jeg er så klok at jeg både har et økonomisk og et mentalt – og de skal balanseres), så ser jeg at det var en fornuftig investering for min del, i vert fall på kort sikt. Har jo bare gått ett år enda. Ingen kan derimot komme og si at kostnadene ikke var høye!

Ville jeg gjort det igjen?
JA!

…og om du vil satse, så vil jeg heie på deg!
2017/06/06 - Posted by | ikke kategorisert

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

